Yeni motoruyla daha güçlü

İLK İZLENİMLER
(+) Yüksek sürüş pozisyonu; değişken yükleme bölümü; bagajdan müdahale ile yatırılabilen arka koltuklar
(-) Yüksek orta tünel nedeniyle darlık hissi yaratan iç mekan; vuruntulu süspansiyon; güç aktarım problemleri

NELER YENİ?
Altı ileri otomatik şanzıman artık en üst dizel motorla da alınabiliyor. Bu durumda 2.0 lt’lik HDi’ın gücü 13 HP artarken, tork değeri ve emisyon normunda (Euro 5) değişiklik olmuyor.

SÜRÜŞ ÖZELLİKLERİ

Kaydırma problemi yaşatmayan tork konvertörlü otomatik şanzıman, kalkışlardaki güç eksikliğinin etkilerini azaltıyor. Ayrıca dur-kalk trafikte konforu belirgin şekilde artırıyor. Kickdown’da ağır kalsa da şanzıman, yumuşak vites geçişleriyle beğeni topluyor. Yaklaşık 1 lt/100 km artan tüketim ise pek hoş değil.

SONUÇ
3008 biraz garip bir araç. Çünkü aynı anda hem van, hem station hem de SUV olmak isterken, hiçbirini doğru yapamıyor. Eğer bu ilginç kombinasyona razı olabilirseniz ve sıra dışı tasarımlarıda seviyorsanız 3008, sizi mutlu edebilecek bir seçenek olacaktır.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.