Renault Grubu Başkanı ve CEO’su Carlos Ghosn Renault’nun yepyeni motor sporları planını açıkladı.
“Renault Sport”, bu stratejinin merkezinde yer alacak.
Programın temelini iki ana unsur oluşturuyor: “Renault Sport Racing” ve “Renault Sport Cars”.
Renault Sport Racing, Renault’nun kapsamlı yarış aktivitelerinin sorumluluğunu üstleniyor. Buna henüz yeni oluşturulan Renault Sport Formula 1 Takımı ve Renault e.dams da dahil.
Renault Sport Cars ise Renault Sport otomobilleri portföyünün gelişimini ve ticarileştirilmesini yönetecek.
Renault Grubu Başkanı ve CEO’su Carlos Ghosn Guyancourt, Carlos Ghosn, Renault’nun kendi takımıyla birlikte 2016 sezonunda Formula 1’e döneceğini açıklamıştı. Ghosn, Fransa’daki Renault Technocentre’da gerçekleştirilen etkinlikte Renault’nun yepyeni motor sporları planını açıkladı.
Renault Sport’a iki ayrı kimlik kazandırıldı: Renault Sport Racing ve Renault Sport Cars.
Renault Sport Racing, Renault’nun kapsamlı yarış aktivitelerinin sorumluluğunu üstleniyor. Buna Renault Sport Formula 1 Takımı ve Renault e.dams, Formula Renault 2.0, Renault Sport R.S.01 Trophy ile birlikte farklı müşteri yarışı ve ralli programları da dahil edildi. Renault Sport Racing İngiltere’deki Enstone ve Fransa’daki Viry–Châtillon’da yer alan iki Renault motor sporları tesisindeki operasyonları da kapsayacak.
Renault Sport Technologies’in yeniden isimlendirilmiş hali olan Renault Sport Cars, Renault Sport Cars portföyünün gelişimini ve ticarileştirilmesini yönetecek. Renault Sport tüm dünyada Megane R.S. ve yeni Mégane GT de dahil olmak üzere kolaylıkla erişilebilir verimli GT’ler konusunda kusursuzluğu ile tanınıyor.. Renault Sport uluslararası ayak izini, marka çekiciliğini ve portföy büyümesini artırılmış Ar-Ge yatırımı ile daha da ileriye taşıyacak.
Michelin’in ahı mı tutmuş
Belçika Grand Prix’sinde Sebastian Vettel’in oynadığı “Tek pit stop” kumarı sonucu lastiği patlayınca, gözler tek lastik tedarikçisi ve dolayısıyla da günah keçisi Pirelli’ye çevrildi. İşte 315 km/s’te patlayan bir lastik hikâyesi! Ferrari pilotu Sebastian Vettel, Spa’da 14’üncü turda yumuşak hamurdan orta sert hamur lastiğe geçerek yarış sonuna kadar bu lastikle devam etti. Son turda Kemmel […]
Bir cevap yazın