Mark Adams liderliğinde Opel tasarım ekibi

Insignia OPC’de bulunan yüksek performans sistemi ve ön tekerleklerde yapılan değişiklik ile viraj alma esnasındaki kavrama kabiliyeti Astra GTC’de standart.

Mevcut Astra 5 kapılının yol tutuşunun daima son derece iyi olduğunu söyleyen otomobil dinamikleri denetçisi Michael Harder, Astra GTC ile çıtayı daha da yükselttiklerini söylüyor

Hassasiyet ve güvenliğin ön planda tutulduğu direksiyon tasarımıyla öne çıkan Astra GTC, Opel’in FlexRide şasi sistemi ile mükemmel uyum içinde sürüş keyfini arttırıyor. FlexRide sisteminde tek tuşla 3 farklı sürüş özelliği sunuluyor. “standart mod” dengeli; “tour modu” konfora dayalı ve “sport mod” aktif bir sürüşü garanti ediyor.

Astra GTC, Sürücülerin daima dönemeçli ve düz yollara erişim imkanı olmadığı kabul edilerek isteğe bağlı 19 ve 20 inç tekerleklerle (18 inç standart) çukurlu ve bozuk yollarla başa çıkabilecek şekilde tasarlandı.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.