Otomotiv sektörü farklı bir servis anlayışıyla tan

Fransa’da 40 yıl önce kurulan ve şu anda Avrupa’da 21 ülkede 2050 satış mağazası ile yılda 12 milyon lastik satan uzman yedek parça ve servis hizmeti sağlayıcısı POINT S Şentürkler Holding ile girdiği Türkiye pazarında ilk mağazasını Bursa’ya açtı. Açılış töreninde konuşan POINT S Uluslararası İş Geliştirme Müdürü Adrian Smiechowski, trafiğe çıkan araç sayısının hızla arttığı Türkiye pazarına en doğru zamanda ve en doğru partner ile girdiklerini vurguladı. “ Avrupa’nın en büyük ve üreticilerden bağımsız tek lastik satış ve servis ağıyız” diye konuşan Smiechowski, Avrupa pazar payının yüzde 6’sını aldıklarını belirtti. Smiechowski, yıllık 2 milyar Euro’luk cirolarını, Türkiye gibi yeni pazarlarda yer alarak artıracaklarını söyledi.

5 yılda hedef 400 şube 3 bin istihdam

POINT S markasını Türkiye’ye getiren Şentürkler Holding Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mehmet Şentürk ise dünya standartlarında servis hizmeti veren ve araç sahiplerine resmi muayene öncesi araçlarındaki tüm kusurları reçete halinde sunacak bir sistem kurduklarını söyledi. “İlk 1 yıl içinde 50 bayi, 5 yıl içinde de 400 bayi hedefliyoruz. Bu da yaklaşık 3 bin kişilik yeni istihdam demek” diye konuşan Şentürk, uygun standartlara sahip adaylara bayilik ve isim hakkını ücretsiz vereceklerini söyledi.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.