Peugeot 508, heyecanın hizmetindeki işlevsellik

Peugeot 508, işlevsellik ve heyecanı Markanın, yeni nesil teknolojileri e-HDi ve HYbrid4, pürüzsüz, statü kazandırıcı ve dinamik görünüşü, yüksek kalite hissi ve iç mekanda yaşam keyfi ile Marka’nın bilgi birikiminden gelen eşsiz sürüş deneyimi gibi temel üstünlükleriyle birleştiriyor.

508’in iki silueti Sedan ve SW, 2011 yılı başında Batı Avrupa’da ticarileştirilecek.

Peugeot 508 modeli ile tarihsel olarak her zaman güçlü olduğu bir segment olan D segmentindeki varlığını ve hedeflerini güçlendirerek yeniden ortaya koyuyor. “ 40X “ ve “ 50X” serilerinin her modeli her zaman kendi çağlarına damgasını vuran modeller olmuşlardır.  

Peugeot, 508 ile son yıllarda büyük değişim göstererek, gittikçe daha fazla dinamik, sorumlu ve talepkar olan müşteri kesiminin beklentilerinin ağırlık merkezinde yer alan, geleceğe yönelik, modern bir ürün sunuyor.

Kalite, yalınlık ve etkinlik, bu projenin doğuşuna ışık tutan, projenin tamamını etkileyen ve araca sahip olanların tüm duyularına aşağıdaki özellikleri ile hitap eden kilit sözcükler… :

Marka’nın ilk olarak SR1 kavram modelinde gün ışığına çıkardığı stil kodlarının değişimini ortaya koyan şık, dengeli ve zamana meydan okuyan dış tasarımıyla;

Hem yolcuları, hem de sürücüsü için prestijli model, üst düzey kabin konforu garantileyen sıra dışı bir oturma alanı genişliği ve son derece cömert bir bagaj hacmi sunan, üst gam finisyon kalitesini yansıtan pürüzsüz ve teknolojik iç mekanıyla;~Ağırlık, aerodinamik ve elbette motor şanzıman gruplarının optimize edilmesi ile arttırılan çevresel etkinliği ile…

Mekanik yönünden bakıldığında 508, her biri kendi sınıfında performans, canlılık ve aynı zamanda yakıt tüketimi ve CO2 salımı konularında çok iyi konumlandırılmış motorlardan yararlanıyor. En son teknolojilere sahip bu gam özellikle yeni e-HDi (Sürüş keyfi ile kullanımda tasarrufu bir araya getiren yeni nesil Stop&Start) sistemine sahip olacak. Bu yelpazeye, ayrıca birkaç ay içinde, sadece 99 g/km’den başlayan CO2 salım değerleri (hatta elektrikli modda 0), 147 kW (200 bg) güç potansiyeli ile 4 çeker HYbrid4 teknolojisi de dahil olacak.

Yeni model, heyecan ile birlikte, özellikle konfor ve yol tutuşu arasında üst seviyede bir denge sunan yürüyen aksamı ile Marka’ya özgü sürüş zevkini tam anlamıyla sunuyor.

Peugeot 508 iki farklı karoseri ile üretilecek: Sedan (4,79 m uzunlukta) ve SW (4,81 m). Bu kasa tipleri 2011 yılı başındaki ticarileştirilmeleri öncesinde Ekim ayı başında Paris Otomobil Fuarı’nda ilk kez otomobil severlere tanıtılacak.

PSA Grubu’nun 3 no’lu platformunu esas alan 508, Avrupa pazarı için, Fransa’da Rennes-La-Janais Fabrikası’nda üretilecek. 2011 yılından itibaren, Marka’nın büyük hedefler beslediği Çin pazarının özelliklerine uyarlanmış bir 508 sedan versiyonu da Çin’in Wuhan şehrindeki fabrikada üretilecek. ~Peugeot
Peugeot, binek ve hafif ticari araçlarıyla, scooter’larıyla, bisikletleriyle ve geniş hizmet arzıyla, global bir ulaşım yelpazesi sunan tek marka konumunda bulunmaktadır. 10 000 satış ve servis noktası ile 160 ülkede faaliyet gösteren Peugeot, dünyanın her yerinde işlevsellik ile heyecanı bir araya getiriyor. 2009 yılında, Peugeot tüm dünyada sattığı toplam 1 842 000 otomobil ile satış miktarı yönünden lider Fransız markası ve genel sıralamada 10. otomobil markası oldu. Tüm dünyada satılan Peugeot’ların %50’si 140 g’dan az CO2 yayıyor. 200 yıllık yaratıcılık deneyiminden güç alan Peugeot, 2010 yılında, tasarım çizgilerini, görsel kimliğini yeniliyor, ulaşım çözümleri yelpazesini tamamlıyor ve uluslararası pazarlardaki iddiasını sürdürüyor. Marka, seri dışı modeli RCZ’yi, %100 elektrikli aracı i0n’u, Çin’de 408’i, üç yeni modelini de Latin Amerika’da piyasaya sürerek ve ayrıca Avrupa’da kontörlü ulaşım hizmetleri sistemi Mu by Peugeot’yu hayata geçirerek büyümeye devam ediyor.

Not: Basın bülteninden
derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.