“Toyota dünyanın en değerli otomobil markası”

Toyota, Interbrand’in bu yılki “Dünyanın En Değerli Markaları” araştırmasının otomobil kategorisinde yine zirvede yer aldı. Kategorisinde geçtiğimiz yılın da birincisi olan Toyota, bu yıl 12’ncisi düzenlenen araştırmanın sonuçlarına göre; yaşanan deprem ve tsunami felaketinin yaralarını çabuk sardı. Interbrand araştırması, dünyanın en değerli markalarının geçen yıldan bu yana yaşadıkları değişimin ve performanslarının ölçümlenmesiyle hazırlanıyor.

“Dünyanın En Değerli Markaları” araştırmasında 2011 yılında da zirveyi kaptırmayan Toyota, otomobil endüstrisindeki lider kimliğini pekiştirirken marka değerini de bir önceki yıla göre yüzde 6 oranında artırmayı başardı. Araştırma sonuçlarında, Toyota’nın güvenlik ve kalitenin yanında çevreci teknolojilerin gelişmesi için yarattığı maddi kaynak ile geliştirdiği çevreye saygılı ürün ve yatırımlarının önemine de vurgu yapıldı.

Interbrand “Dünyanın En Değerli Markaları” araştırması, global olarak markalaşmış ürün ve hizmetlerin finansal performansı, satın alma sürecinde markanın rolü ve markanın güçlülüğü kriterleri baz alınarak hazırlanıyor.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Toyota dünyanın en değerli otomobil markası

Toyota dünyanın en değerli 100 global markası raporunda tüm otomobil markalarını geride bırakarak yeniden birinci sıraya yerleşti. Dünyanın en değerli markalarının sıralandığı raporda ilk sırayı alan Toyota’nın marka değeri de yüzde 11 artarak 24,2 milyar dolara yükseldi.

Raporda; Toyota’nın çevreci ve düşük yakıt ekonomisine sahip araç satışlarında büyük artışlar meydana gelmesinin bu başarıda büyük rol oynadığına da dikkat çekildi. Millward Brown tarafından yapılan araştırma sonuçları; BrandZ, Bloomberg ve Datamonitor finansal analiz ve iş performansı sonuçlarının değerlendirilmesi sonucunda ortaya çıkıyor.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.